Alles OK en gewijzigd telefoonnummer - Reisverslag uit Geldermalsen, Nederland van Dina Doesburg-van 't Hoog - WaarBenJij.nu Alles OK en gewijzigd telefoonnummer - Reisverslag uit Geldermalsen, Nederland van Dina Doesburg-van 't Hoog - WaarBenJij.nu

Alles OK en gewijzigd telefoonnummer

Blijf op de hoogte en volg Dina

16 Augustus 2012 | Nederland, Geldermalsen

Hallo allemaal,

Hier ons eerste reisverslagje uit Kenia. Type het ter plekke, dus houd het kort. Hoop vanavond eem wat langer verslag te typen op de pc in Shade.

We hebbem eem prima reis gehad. Keurig op tijd gevlogen en aangekomen en onze bagage was er ook allemaal!!! Alel koffers allemaal keurig net onder de 23 kg. Handbagage meer, maar wordt niet gewogen!

Veel indrukken in deze twee dagen voor Bas, maar het gaat prima, De kinderen zijn al verkocht en hij volgens mij ook. Bas' zijn samenvatting: 50 jaar terug in de tijd, soms ook weer 2012, stof, warm, matatu en motorbike vuurdoop al gehad... Viel erg mee.. beleven..

Wat een mooie slaapkamer hebben ze voor ons gemaakt! Super welkom voel je je dan. Ik stapte binnen en het was of ik er gisteren weggegaan was. Bagage is gesorteerd, gistermiddag bij naftali's huis geweest en gezamenlijk de omgeving verkend. Gisteravond afscheid van (geweldige) vrijwilliger Linda. Van 9 tot 1 geslapen en haar toen samen met maarten naar het vliegveld gebracht. Om half 5 weer mijn bed in. Bas was knock out. Heeft daar allemaal niets van meegekregen. Vanmorgen om 9 uur weer naar Umoja vertrokken (schooltje in de slums). Waithaka wachtte ons op bij BAT. Dat was de motorbikevuurdoop voor Bas. Volgens mij vond hij het net als ik... gelukkig. Het was weer super bij Umoja. Fluitjes uitgedeeld, cakejes en limonade. Feest. Daarna langs Waithaka's huis en vervolgens naar town. Helaas blijkt mijn keniaanse nummer niet meer te werken. Heb dus een nieuw nummer. het 0900 1230007 nummer blijft dus gelijk, maar daarna type je 00254701757017. smsen kan ook natuurlijk. Eva geef jij het even door aan oma! Dank. Naar de bank geweest en gelukkig kunnen pinnen en nu gaan we even lunchen, water kopen en terug naar Shade na een geweldige dag met veel indrukken voor Bas, maar heel relaxed. Heb veel bewondering voor hem! Groet aan iedereen, ook van Shade family en speciaal Naftali.

Liefs, Bas en Dina

• 16 Augustus 2012 - 13:38

Eva :

Hallo,

Goed om te horen. Ik geef het door.

x

• 16 Augustus 2012 - 14:33

Bernard:

Dina en Bas,

Met veel belangstelling heb ik jullie verslag weer gelezen. Fijn om te zien dat het met jullie goed gaat. Voor Bas moet het prachtig zijn om met eigen ogen te zien, wat jij (Dina) altijd al verteld hebt.
    Geniet er van!

Groeten vanuit een zomers Nederland.

Bernard

• 16 Augustus 2012 - 15:05

Riena:

Fijn dat het goed is gegaan en gaat! Op facebook zag ik hoe weinig aandacht Floortje krijgt:). Heb het goed, we volgen jullie.....

X
    C&R

• 16 Augustus 2012 - 17:32

Ineke:

Goed om te horen. Hier ondertussen de Spaanse familie gearriveerd op de farm, gaat prima met Floor. Veel plezier!

• 16 Augustus 2012 - 20:11

Jannie:

Dina, als je weer in Nederland bent, moet je iedere maand even je telefoonnummer activeren, dan behoud je je eigen nummer daar. Ik heb al 6 jaar lang mijn eigen nummer op deze manier! Geniet er van, liefs uit Bergen.

• 16 Augustus 2012 - 20:56

Fietje:

Fijn dat alles goed gegaan is .....Wij volgen jullie op jullie reis geniet er van Liefs van ons

• 16 Augustus 2012 - 22:50

Dick Van Leeuwen:

Goed om te lezen! Hier gaat alles prima. Christian voetbalt iedere dag met Floor en loopt een paar ker per dag een rondje. Hij blaft weer ouderwets als wij onze deur naar jullie openen. Casper, Lourdes en Christian zijn julllie erg dankbaar voor de mooie plek en genieten vollop. Ik heb de verstelling van Bas z'n fiest gemaakt omdat het zadel van jouw fiets voor Loudes op de laagste stand nog te hoog stond. Ze is erg te spreken over het oude beestje. Ook internet op jullie competer werkt prima en Christiaan speelt iedere dag op de keybord. Ga jullie goed daar...:)

• 19 Augustus 2012 - 15:22

Wilma Krijnen:

Hallo Dina en Bas.
    Wat leuk om dit allemaal te lezen.Heb je Lyn al geknuffeld?Het moet voor Bas ok heel leuk zijn, om te zien, waar jij over praat en naar toe gaat.Ik ben wel een beetje jaloers hoor!!! Zou zo weer willen gaan, maar wie weet.Maar geniet er van.Groeten voor iedereen en een knuffel.