Nog een nachtje slapen... - Reisverslag uit Geldermalsen, Nederland van Dina Doesburg-van 't Hoog - WaarBenJij.nu Nog een nachtje slapen... - Reisverslag uit Geldermalsen, Nederland van Dina Doesburg-van 't Hoog - WaarBenJij.nu

Nog een nachtje slapen...

Blijf op de hoogte en volg Dina

13 Augustus 2012 | Nederland, Geldermalsen

Nou ja slapen... Dat is niet mijn sterkste kant natuurlijk. Zeker niet als je meent nog tot laat van alles te moeten regelen. Altijd denk ik weer dat ik goed op schema zit... en dan blijkt toch weer dat mijn verwachtingen niet kloppen met de realiteit.. Waar heb ik dat eerder gehoord?

Morgen gaan we! Rond half zeven rijden we weg. Toch jammer dat Floortje (de hond) niet mee kan... maar er wordt goed voor haar gezorgd. De broer van onze buurman met zijn gezin komt in ons huis, dus dat is mooi geregeld.

Vanavond nog maar even gecheckt of Naftali ons inderdaad op komt halen, met een stationwagon, want zoveel bagage kun je echt niet in een Toyota Yaris kwijt:-) De verbinding was slecht, maar ik geloof dat dat gaat lukken.
Er staat 4 keer 22,5 kg bagage klaar+2 keer een kilootje of 12 a 13 handbagage. Er gaan rokjes mee van Annemiek, dozen met kralen van?, babykleertjes van Michella, een pop met badje van Anneke, een laptop van de Rabobank (met nieuwe muis dankzij Marian), een laptop van Eva, spelletjes via Marjon en Rein, heel veel cadeautjes voor iedereen (lang leve de Action), geld voor uniformen van Carlo, geld voor de schommel van een aantal mensen en ook ontvingen we donaties in het algemeen. Ook hard nodig! Super bedankt iedereen. Ook diegenen die ik niet specifiek genoemd heb. En natuurlijk onze onmisbare vaste maandelijks sponsors!
En mocht je nu denken... oh ik had nog wat over willen maken. Het kan nog steeds hoor (3131.36866):-)

We gaan genieten in Shade! Juliana heeft een slaapkamer voor ons gecreeerd in het kantoor. Super. Eindelijk kunnen we haar prachtige dochter Lynn bewonderen.
Verder gaan we in ieder geval een paar dagen naar Mombasa en naar Nyeri en Meru (Naftalis familie) en vandaar uit een dag naar Meru National park met de landrover van David, Naftalis broer. Avonturen genoeg dus. En verder gaan we natuurlijk veel oude bekenden opzoeken en nieuwe plekken ontdekken.

In Kenia zal ik weer mijn oude vertrouwde nummer in gebruik nemen. smsen kan rechtstreeks. Wil je me bellen, doe dit dan vanaf een vaste lijn via de belgigant 09001230007, je krijgt dan een bandje: dit nummer kost... dan kun je direct het keniaanse nummer intikken: 00254 721126853 en sluit af met een # (hekje). Je belt dan voor 7ct per minuut. Ik probeer ook internet te organiseren op mijn laptop maar weet niet of dat gaat lukken. Ik laat het weten. Tot die tijd zal ik af en toe in het internetcafe een berichtje plaatsen.
Maar eerst maar eens slapen...

Tot in Kenia!

• 13 Augustus 2012 - 22:49

Fietje:

Slaap lekker tot morgen

• 13 Augustus 2012 - 22:50

Kelly:

Respect! Geniet! En veel liefs voor iedereen daar!

• 14 Augustus 2012 - 13:33

Marjon:

Heel veel plezier en genieten,ik ga je volgen. Groeten aan iedereen.

• 14 Augustus 2012 - 13:33

Marjon:

Heel veel plezier en genieten,ik ga je volgen. Groeten aan iedereen.

• 14 Augustus 2012 - 20:10

Ria:

Veel plezier in je tweede thuisland, Bas laat het maar allemaal rustig over je heen komen. Je hebt een goede reisleider bij je. Gr aan iedereen daar.

• 15 Augustus 2012 - 00:38

Dirma:

Leuk en spannend weer! Ik ga je Kenia avonturen weer volgen.

• 15 Augustus 2012 - 10:37

Jannie:

Maak er weer een onvergetelijke tijd van en geniet van alle mooie dingene n mensen daar. Je weet waar je het voor doet. SHADE is blij met jou. Ga je nog op KOP kijken? Doe iedereen de hartelijke groeten, liefs en we volgen....

Dina

In 2007 was ik vrijwilliger bij het kindertehuis van CRC in Thika, Kenia. Een supertijd heb ik daar gehad. Daarna ben ik altijd betrokken gebleven bij de kinderen van Thika en dat heeft geresulteerd in leuke en helaas ook minder leuke ervaringen. Sinds april 2010 is er door een drietal kenianen, een engelse die in Spanje woont en mijzelf een nieuw project opgestart: Shade Children Foundation. Mijn goede vriend sinds jaren, Naftali Kaguongo, is de voorzitter van de nieuwe NGO, waar ik dus lid van ben. Wil je dit waardevolle project steunen? Vrijwilliger worden of er gewoon meer over weten? Kijk dan op www.shadechildrenfoundation.nl Wij hebben ook een pagina op facebook.

Actief sinds 05 Nov. 2006
Totaal aantal bezoekers 111955